Torsdag igen...

Ja just nu springer tiden iväg. Denna vecka har gått super fort.

Thea har fortfarande den mystiska febern, ligger på gränsen. hon vägrar gå över 38 på tempen utan ligger aldeles under och ibland bara på 37.5. Så idag får hon mysa med mamma igen=) Eller ja vi ska mysa hela veckan tillsammans bara jag och hon=) Kom överens om att hon får vara hemma imorgon också så kanske detta bryter ut helt. är ju inte enkelt att vara på dagis sjuk

Igår hade jag ett välbehövligt samtal. Nu får vi se hur allt slutar men ja hoppas det fortsätter gå såhär. Och att den personen verkligen förstått min syn nu.

Funderar på om man ska åka in på stan idag. Skulle inte vara helt fel. Men vet inte hur skruttan klarar det. Beror ju på om hon vill åka vagn eller inte.

Ikväll måste thomas eller vi åka på birsta, måste köpa olja till bilen igen, känns som den läker någonstans eller att något gör så den suger i sej massor. Sen måste vi även ha lite smågrejer till bilen. Ska även hämta ut den nya boxern=) Handla har ja inte bestämt mej vart jag ska göra än och hur mycket.. Får se om ja ens orkar göra det idag då det är så mycket annat att göra!!

Nej nu ska ja mysa med skrutt lite till innan vi ska duscha. kommer nog bli kalaballik;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback