Torsdag redan!

Ja idag är det redan torsdag igen! vart tar veckorna vägen?!? Tycker bara det är månda freda hela tiden. Snart har hela veckan gått.

Inatt har inte varit någon roligt natt=/ vaknat flera gånger och känt mig konstig. nu på morgonen har jag världens mardröm och vaknar av massa dusnar, skruttan ramlar ur sängen=/ Lill hjärtat vart helt förstörd och skulle ringa pappa och skälla på honom. För han får ju inte flytta på sig haha=)  Hon var jätte söt. Men jag kom upp och vi försov oss inte iallafall.

Just nu väntar jag och försöker få Bus i magen att sparka.. Vill känna något så jag får bekräftat att inte drömmen var sann. Men det kommer när som helst hoppas jag. Tycker inte om drömmar.

Idag ska jag röja ännu mera. J fick mej jätte boig igårkväll. Fast inte boig så att jag vill ta fram massa grejer utan boig så att jag vill röja! funderar på att ta en dag till veckan då jag ger mej in i det berömda förådet! Fy vill verkligen inte!!!

Idag står det fläsk pannkaka på matlistan. Får se till att den fixas och ställs i ugnen direkt när ja och skrutt kommer från dagis så det är klart när thomas kommer hem.

Förstår inte jag har hur mycket som helst att göra om dagarna, men hinner inte med allt. Konstigt konstigt.

Nej nu ska ja fixa theaskrot ska snart gå! Kommer bilder när ja kommer hem från igår=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback