Trött Måndag

Ja idag är ja trött. Somnade tidigt igår men är endå trött.

Thea skrot är på dagis, hon skulle ha solglasögonen när vi gick dit. Sen fick phu dom=) Hittade inte ugglan imorse så phu fick följa med istället. tur hon gillar båda!

Nu håller jag på med massa massa svenska. Ska lyssna på en text som är påtok för lång för mitt huvud kl 9 på morgonen. så jag gör dom andra sakerna först och tar den om någon timme då huvudet vaknat=)

Ska försöka flörta åt mig hemmagjorde köttbullar till midda ida;) Undra om ja lyckas!

Fotbollsspelaren i min mage måste ha hittat en fotboll just nu!

Kommentarer
Postat av: Sassa & Seb

visst är det underbart! Nu blir det fram med videon, hela magen är inte där den ska vara, så underbart!

2009-10-12 @ 09:27:28
URL: http://ourson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback