Underbar eftermiddag.

Ja nu i eftermiddag har jag haft det helt underbart. Jag och Elin har verkligen pratat. Och det kändes som hon förstod allt jag sa, alla tankar jag hade, alla känslor. Allt med graviditeten nu och med thea, alla tankar man har och hade.
Jag var inte dummförklarad 1 enda gång och hon berättade liknande grejer! Var så skönt! behövde verkligen detta. Detta för att bearbeta, och komma över. Kunna se fram emot det som kommer komma. Kunna ta vara på allt!

Nu ska ja bara lära mej att skita i alla andra. Inte lyssna på vad dom säger om det är saker jag inte behöver höra, Inte ta åt mej av allt negativt utan bara njuta och ta det lugnt av allt som händer!

Vi har känt varandra i många år och är glad att vi hittade varandra igen för 3 år sen. Hoppas bara vi kan hitta tillbaka helt till det vi hade då trotts jobb, skola och nu barnen! Har så trevligt varje gång och man kan vara den man till fullt är utan att ens bli lite ifågasatt!

Nej nu ska ja ta och bara sätta mej i soffan ta Lite synd med ostkrokar och julmust och bara njuta! Njuta av allt!

Är verkligen lycklig åt det jag har! Thea och Thomas! Sen självklart Bus i magen! skulle inte vilja ändra på något!

Kommentarer
Postat av: Sassa & Seb

Skönt och ha nån som är så! Finns INTE många tyvärr.=(

2009-10-09 @ 22:58:23
URL: http://ourson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback