Utskälld det första man blir

Ja imorse vart jag utskälld det första jag vart. Skrot började prata om dagis och jag sa att hon skulle få vara hemma idag. Då vart hon jätte sur och förstod inte varför hon inte skulle få leka med alla barn och fröken som hon säger=) Men det måste tyda på att hon trivs iallafall;)

Anledningen till att hon får vara hemma är att vi troligen får främmande på förmiddagen idag av en person hon saknat MASSOR. Nämligen hennes farmor som varit utomlands i 2 veckor. nej jag är inte avundsjuk;) Men ska bli roligt höra hur dom haft det och hur S och G klarade värmen. dom är ju trotts allt gammal=)

Ieftermiddag kommer Emelie och ska äta middag här=) Ska försöka gå göra gratäng för skruttan! Tror det skulle vara gott. Så behöver gå på affären och köpa mjölk sen. Men det hinner jag=) Ska nog försöka gå ut och leka mitt på dagen beroende på ryggen. Tror thea behöver det.

Nej nu får snön komma! För i helgen ska vinterdäcken på=)

Nu ska ja mysa skriver mer sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback