Vart inget

Nej det vart inget samtal till mor och far idag. Får ta och göra det imorgon! Ska bara komma ihåg det inom den rimliga tiden! Haha inte 23 på kvällen!

Insåg nyss att vi måste hämta vinterdäcken, kanske ska be thomas göra det imorgon direkt efter jobbet och hämta nyckeln. Har vi tur kanske vi kan få ha den hela dagen;) eller ja tills dagen efter haha så blir det inte SÅ lång dag för thomas. Minuset men att inte ha däcken själv haha.

Emelie kom hit idag=) v ar väldans trevligt att träffas och prata=) Sen att vi åt god middag gjorde inte saken bättre. Hoppas bara inte hon tyckte den vart för sen! hade sagt halv 5 men klockan vart nog halv 6 innan det var färdigt.

Nu ikväll fick jag lite panik över skolan, kände hur jag hade dåligt samvete över att inte ha gjort något idag. Så nu är snart all svenska klar för denna vecka. Ska beskriva vänskap och sedan skriva en berättelse. Sen är de klart=)
Tänkte beskriva vänskap nu ikväll och sen tar ja berättelsen imorgon. Kände mig INTE upplagd för den nu då jag har så svårt att spegla mig in i vad andra känner.

Nu börjar allt släppa, spänningen jag går och bär kommer inte försvinna helt men delvis, Den kommer mattas av och byggas upp av något nytt. Nu ikväll bestämde vi namn. så är det en när den kommer ut så blir de en ***** Men vi får se=) Känns rätt att kalla den för det redan nu=)

Nej nu ska ja beskriva vänskap sen blir det sängen så ja orkar med morgondagen! Många bravader på en gång nu känns de som

Kommentarer
Postat av: Emelie

Näe, inte tyckte jag att det vart sent, hade ju all tid i världen på mig ;)

2009-10-07 @ 12:43:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback