2/3 delar snart klart!

Ja nu är snart 2/3 av naturen färdig. har 6 frågot kvar + 3 ja ska gå tillbaka till ch se om ja kan lösa eller måste maila om. Sen är det bara mina egna frågor och vart vatten kommer ifrån som jag ska svara på=) Sen är Naturen för denna månad klar. Sen har jag bara massa annat kvar haha men en bit på vägen.

Var bra att komma iväg hit och sitta utan att bli störd. vi sitter vid varsin dator och bara pluggar. Eller nej inte just nu för då sitter hon och fixar sina naglar hos någon tjej.

Ringde prec thomas och bad han ta med engelskan hit sen. Får se om man får ro att plugga någon engelska när Theabus kommer men annars ska ja ta det ikväll. För nu fan är ja igång. Nu ska inget få stoppa mig förens jag är klar med allt som ska bli klart. Hart 2 veckor på mej emd allt utom naturen för det ska vara klart om drygt 1 vecka.

Är Kär! Ja inbland inser jag att jag är nykär på nytt. Varför är inte varenda dag så? vill vara nykär jämt! då skulle man ju vara glad hela tiden haha. Men det skulle nog inte funka.

Fick bra grillväder idag=) hoppas det håller i sig=)

Nej nu ska jag göra klart mina natur uppgifter då det blir helt klart=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback