8/9 2007=)

Ja den dagen glömmer jag nog inte i första taget. Var nämligen den dagen jag gifte mig. Gifte mig med Thomas=) Visst vi har våra stunder och perjoder med bråk Men i slutändan är allt underbart!. Förstår inte nu hur vi kan sitta fast som vi gör utan att slå ihjäl varandra. HOPPAS han får en praktik idag nu. haha=)

Kommer aldrig glömma när jag stod där fram. Stod där och såg alla som bara kommit på dop. Men tji fick dom. Bara en dop var det inte! Den känslan finns kvar i mig än idag. Känslorna som jag hade och har. Vi vart enad som en liten familj. Vi 2 blev 1 och lilla skrot som bara var 3 månader gammal. Lilla Skrot. Minnena lever kvar.

Ja 2 år har det blivit och många fler ska det bli! Hoppas iallafall jag! Snart blir vi ennu en familjemedlem också=) Tänk vad underbart livet kan vara!

Idag har Linda bokat sin tvättstuga åt mig. Ska tvätta där hela dagen. Ser det också som en chans att komma iväg och få Plugga i lugn och ro utan att ha massa annat som kommer ivägen. Nu blir det bara jag, Pluggandet och tvätten. Haha. Sen kommer Linda vara hemma lite också.

Sen ieftermiddag kommer Thomas och Thea ut till L så ska vi ta årets sista grillning från våran sida. Hoppas bara det är uppehåll då. Eller ja jag vill ha sol HELA dagen så jag kan hänga min tvätt ute haha=) Men sån tur lär jag ju inte ha=/ Men kommer iallafall ha en heldag till studier som sagt. Får göra allt på datorn och sen skicka in det när jag kommer hem=)

Nej nu ska jag leta och se om jag hittar nå bilder att bjuda på från dagen för 2 år sen!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Grattis på årsdagen :)

2009-09-08 @ 10:23:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback