Älskade familj=)

Ja idag fick jag sovmorgon=) Dom är så söta och underbara! väcktes straxs efter 9=) Theabus hade vaknat strax efter 8=) Sovmorgon för alla om man ser det så=)

Igårkväll tog vi och såg på filmen vi skulle hura i fredags då koderna slutade funka så det inte gick som jag ville. Men igår funkade det. såg ca 1 timme sen sov jag gott haha=) kan inte detta med att vara vaken.

Thea hade en jobbig kväll igår=/ sov bra fram till straxs före 22.  Sen började hon vakna och somna=/ Någonstans kom det massa liv ifrån så hon hade jätte svårt att sova. Vet inte vart det kom från och tur är det.

Ja nu ska vi ta det stora steget. Theabus ska få börja göra resor utan blöja. Typ handla, åka på ikea, hälsa på folk och sånt. För nu är hon näsintill blöjfri hemma. Hade hänt 1 olycka på 2 dagar hos Monica. Och då hade hon fullt upp med att leka men endå kom hon ihåg det!

Nej nu ska ja ta och klä på mig och fixa lite här hemma ska försöka få upp lite tavlor här hemma.

Kommentarer
Postat av: svärmor

Kom bara ihåg att ha med en väska med torra kläder i bilen.

En olycka händer så lätt.

Vad duktig hon är..

Farmor blir såååååå stolt...

2009-09-06 @ 15:40:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback