äntligen hemma!

Ja nu är jag ÄNTLIGEN hemma igen! tänk att 3 dagar kan kännas så länge. Tror thea saknat mej nästan lika mycket=) haft en helt underbar kväll nu ikväll. Bara suttit och myst och gosat! hon var jätte glad över att träffa hela mej  haha=) Hon är för go!

Har inte blivit mycket skrivit då jag mest bara pluggat där uppe, man gör inte så mycket annat när man väl är där. Men känner att ja borde gjort mer än ja gjort. Men jag gjorde lite iallafall=)

Har gett mej stjutton på att matten och engelskan ska vara klar tills träffen i januari=) haha det blir TUFFT men ja ska klara det + alla andra ämnen. för då har ja fortfarande heltid med studier och kan endå ha mer till för bebis och thea.

Thomas har fått sin plats nu=) HURRA börjar till veckan. Så from månda blir de hela dagar för Thea på dagis. Även att vi måste avboka bilen=/ FAN ville veta vad det kommer kosta. Får se om han kommer ha tid snart eller om vi får leta en annan verksta=/ då kommer de blir mycket mycket dyrare. Men nu ska vi bara vara glad att han kommer ut.

Inset att min bebis sparkar MASSOR. försökt hittat på andra anledningar och inte trott att det är den men nu kan ja inte neka det längre. Så nu får vi se när thomas känner för jag har känt utanpå=) Men den sparkar på så konstiga ställen därför jag nekat och inte trott på det. Är inte sparkar mitt på magen haha=)

Nej nu ska ja ta o städa lite dom har varit jätte duktiga här hemma i stort;)

Kommentarer
Postat av: Sassa & Seb

välkommen hem! :)

2009-09-25 @ 22:54:54
URL: http://ourson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback