En vanlig torsdag.

Ja så känns det nu. Fick inte ut något av mitt samtal igår men troligen fattade personen iallafall.

Gumman du finns i mina tankar. det ska du veta! Önskar jag kunde göra mer.

Nu ska jag iväg till sjukgymnasten. då ALLT krockade nu på morgonen så får jag åka buss haha. Det var länge sen jag åkte buss. Ska bli skönt endå att få bilen kollad. Hoppas bara det inte blir jättte dyrt. men det visar sig.

Undra vad hon säger om min rygg=/ Hoppas jag får tens aparaten som hon pratade om. För då kan jag kanske leva lite sen. Vill inte ha detta i så tidigt som jag har det! Men bara stå ut!

Nej nu måste ja klä på mej och fixa iordning mig innan jag ska åka. Skulle behöva få upp thomas på statiol. Vårat paket kom igår vid 22 fick jag smset. lite konstigt tycker jag.=/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback