God Morgon=)

Ja godmorgon alla där ute. Idag är det en vanlig torsdag. Jag kan pusta ut då thea inte verkar bli sjuk! Hon är lika pigg som hon brukar vara nu=) så förhoppningsvis var hon bara riktigt trött igår. Men det visar sej=)

Idag ska skrot på dagis igen. Hon tjatar om det och tycker dagis är så roligt. Så är glad att vi löste hur hon ska kunna gå kvar på dagis till våren=)

Såfort skrot har gått ska jag sätta mej och fördjupa mig i engelskan i 2 timmar och sen svenskan i 2 timmar. Kan bli mer också. Vi får se.

Thomas har fortfarande inte fått något samtal. Men det kommer nog snart hoppas jag!

Nej nu ska jag ta bort datorn och mysa med mina älsklingar innan vi ska kliva upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback