Grönsakerna klara, köttfärsen steks och jag ska duka!

Ja prec så är det här hemma nu. Städningen är klar ialla rum utom sovrummet. ska ta det sen ikväll då jag ser på tv. Massa tvätt som ska vikas nu när vi tvättat massor.

Grönsakerna och såserna är klara och köttfärsen håller thomas på att steka nu. Jag ska duka sen väntar vi bara in främmandet=) Eller ja grannarna=)

Imorgon blir det en dag som jag kommer ha fullt upp på.  För vid 12 kommer Elin och Harry. Ska umgås lite så ska väl försöka baka något innan. Sen kl 16 kommer svärmor då blir det surströmming på hög nivå för alla utom mig och thea haha=) Funderar på att göra lövbiffsrullar men får se=)

Söndagen är jag ledig=) Funderar på att umgås med Emelie och måste även Plugga MASSOR. Eller har inte så mycket som jag tror kvar. Men har en del iallafall. Har skit ämnena kvar haha=)

Thea for nu på eftermiddagen och badade med Linda E och J=) Tack Linda=) Hon hade jätte kul tror jag=)

Nej nu ska jag gå och duka för massa folk runt vårat lilla bord haha=)

Skriver sen

Kommentarer
Postat av: -c-

Aaah. Jag var oxå 10½ då jag tog mina första steg ;p

2009-09-18 @ 21:16:24
URL: http://-c-.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback