Hurra, Slipper köpa vinterskor!

Ja idag skulle jag ut och hitta vinterskor, åkte runt överallt och kollade!! Hittade inga. Jag har för många och svåra krav bevisligen. Ville hitta ett par skor som hade riktiga mönster under, ingen klack alls, helst halvlånga stövlar, dragkedja på sidan men gärna snörning också så ja kan reglera dom. Haha=) tror ni ja hittade några? Det fanns antingen klack och mönster eller inte klack men inga mönster.

Kom på i sista affären att hmm, vart är mina skor sen ifjol? jag kom på då vilka ja hade så sket i allt vad skor heter och begav mej hemmåt. Var ner i förådet och där fanns dom=) Mina svarta mönstade skor utan klack med dragkedja i sidan och snörning fram. halvhöga skaft inte helt stövlar. Haha men nu slipper ja köpa skor iår. hade nog blivit ett par lika dana som aj tillslut hittade annars haha=)

Hittade även 2 par höstskor till skrot men ska bara behålla ena paret. Men är sur på affärerna. Man måste tydligen ha en pojke eller bara i allmänhet vilja ha blått eller svarta skor. fanns inga höst skor i någon annan färg! så nu har ja ett par svart/grå hemma och ett par svart/blå. får se vilka som sitter bäst och thea gillar mest.

Nej nu ska ja ta o laga mat ha de super!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback