Hurra Tack Linda!

Hade 2 roliga saker att berätta men vågar bara berätta ena.

Och det är att Linda har hjälp mig nu med att lösa det jag funderat på i säker 2 månader snart. sen det vart bestämt att jag skulle plugga. Så nu har jag med hjälp av henne löst hur vi ekonomiskt här hemma ska ha råd att thomas går hemma med mig dom första 2 månaderna=) Så nu är jag glad. Tror nämligen jag behöver honom hemma innan vi får in alla rutiner då jag tänker fortsätta plugga även fast bebis kommit nämligen. Men vill inte dra upp thea från dagis då jag efter mycket läsande och pratade insett att det inte är bra. Men nu har ja löst det! HURRA. Men får han ett jobb vilket jag hoppas blir han inte hemma 2 månader haha=)

Den andra håller ja ett tag till på då ja inte vet om jag får berätta den men är något roligt som kommer göra så jag verkligen klarar detta! har aldrig trott på mig själv så mycket som jag gör nu haha

Kommentarer
Postat av: Camilla

Vad kul, vad ska du läsa? :)

2009-09-04 @ 12:52:45
URL: http://millansmemoarer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback