HURRA!!!

Igår vägrade våran diskmaskin starta. Hur vi än gjorde så funkade den inte! Höll på att klättra på väggarna nu för ja kände Fan måste tömma det som är i den och diska upp allt och sen börja leta en ny=/ Men bad thomas kolla den en sista gång. för vi hörde ju hur den gick igång men gick inte vidare.  Så han gjorde rent filtret, och drog ut maskinen lite och då gick det! så troligen har något rör kommit i kläm bak så den inte fylldes med vatten. Haha. Men nu hör jag hur den funkar!! Hurra. Vi har diskmaskin igen. Jag slipper skada min rygg ännu mera!

Har insett att jag kan knappt tömma den understa korgen längre=/ Den övre är inga problem. Lika när vi ska fylla den. Så får kolla med gubben om han vill hjälpa mej med den. Försöker göra allt för att klara av att "leva" så länge som möjligt. Som dammsugaren rör jag inte. Inte ens om ja får betalt. eller jo kanske den dagen han får fullt upp med praktik. Fast är som vi pratade om. sköter jag allt uppplock och sånna grejer kan han dammsuga och skura. Men känns inte som han ska behöva ha jätte långa dagar med praktik och sen städning hemma.

Nej nu ska ja bädda sängen och packa ihop allt så jag kan åka och tvätta upp allt hos L=)Än så länge skiner ju solen=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback