Inlägg 300

Ja nu blir det inlägg 300=) har blivit många nu på slutet så antalet gick fort upp. Får se när jag kommer till 400 inlägg.

Idag blir det dagis för skrot igen=) Thomas ska nog äntligen få svar från arbetsförmedlingen och HSB om praktik=) Jag håller tummarna allt jag bara kan=) han behöver det och jag behöver det. Haha Komma ifrån varandra lite.

Är så skönt Naturen är nästan klar=) ska göra det sista imorgon. Måste ge mej in på engelska och svenska idag. Få igång mer ämnen.

Nu ligger Theabus och Thomas här brevid och ser på Musse pigg och sjunger. Hon är söt=) Hon Älskar verkligen musse pigg.

Fick precis veta något roligt. så nu håller jag tummarna.

Oj imorgon är det v 18! Vart tar tiden vägen??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback