Klaga

Ja nu måste ja få ut mej allt!

Så les på smärtan nu!! har mina fogar som strejkar och inte vill som jag. Igår gick ja 30 min sen var de kört. idag kunde ja gå lite på stan men när jag suttit på bussen hem var det kört. Sängen nästa. Tur att jag kan plugga från sängen iallafall.

Sen har ja börjat få dom jävla sammandragningarna=/ fick rådet att ringa mvc bara för att kolla med dom. ringde dit och dom bad mej ringa KK. Ringde dit och hon ville helst ha in mig på kontroll men efter lite rådfrågning med en annan sa dom att om dom börjar göra ännu ondare eller om jag får mer flytningar *hur man nu kan få det* Så skulle ja ringa direkt. Är tydligen enklast att få en överblick om dom får kolla en när man har dom.

Städade 20 min nu hemma och sen sa det poff så gick de inge mer=( Men ska ligga här lite nu och försöka fixa klart köket sen iallafall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback