Lördag hemma hos oss=)

Ja idag är det lördag och jag är på ganska bra humör endå konstigt nog=)

Gick in i köket för att dricka vatten och disken står diskad ovh färdig i stället och köket är i övrigt städat=) Var skönt att se. Då kändes det inte lika jobbigt att diska halv 10 igår kväll haha=)

Idag ska jag bara pyssla på hemma. Tänkte ta med skrot ut och leka med thomas lite. Vem vet vi kanske tar årets sista cykeltur=) Det tyckte jag lät som en bra ide! Får se om Skruttan tycker samma sak=)

Ikväll ska vi äta paj=) ska testa mig på att göra köttfärspaj=) Men frågan är om ja lyckad med äggstamningen  som jag inte brukar tycka om! Thea skrot är inte som alla andra=) Hon ÄLSKAR paj! Mins då vi var uppåt sist. Då hade hennes farfar och kaisa gjort Biffar och makaroner till henne men hon ville ha Paj haha=) Så hon åt mackaroner och paj;) Längtar redan till middagen haha=)

Nu till frukost tänkte jag göra skrot glad=) Göra Musse Pigg mackor=) Hon älskar allt som har med Musse Pigg att göra. Så funderar fortfarande på att köpa Mussehuset till henne i julklapp. Men vi får se. Beror lite på för det är mycket pengar =)

Nej nu ska vi se på musse pigg och sen blir det frukost=)

Lump och musse pigg kommer hon säga=) Eller så kommer hon vilja ha boy och musse pigg=) Haha=)



Lycklig idag=) 17+2=)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Vilka häftiga mackor :)

Oj vad din graviditet går fort. Du lär ju hinna ikapp mig ju ;)

Följde din blogg förut men sen fungerade inte den adressen längre, men nu har jag hittat hit :)

Kram

2009-09-12 @ 08:35:37
URL: http://jagochminmage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback