Magbilder imorgon.

Japp nu har ja gett mej tusan på det. blir en magbild imorgon och sen på torsdagar. Kommer nog inte lägga ut alla men några. Skiter i om folk ska påpeka hur den ser ut åt ena eller andra hållet! SÅ imorgon kommer den.

Idag har vi städat massa men inte så mycket som jag tänkt då min rygg spårade ur. Men tänkte att ja skulle ta min första ensamma dag imorgon till att städa för att sedan börja plugga på tisda=)

Känns så konstigt. imorgon sker de. imorgon förändras inte mycket om man kollar men för oss här hemma förändras massor! Helt plötsligt så är de inte helt självklart längre, nu står ja här. Hoppas inte mina fogar blir värre bara för då blir de problem. Men det tar jag den dagen isåfall=)

Imorgon ska ja göra försöket att inte ta vagnen till dagis, thomas och thea har aldrig vagn. MEN då sitter hon på hans axlar. Men är ju inte många minuter ner till dagis så det ska ju funka haha=) Är nervös inför lämningen mins knappt hur man gör haha=) Är ju länge sen ja lämnade själv. Men ja kommer klara det!

Nu ikväll ska ja vika lite tvätt så det bara kan läggas in imorgon. hittat att mitt skrivbord är perfekt för högarna;) haha så där kommer de snart vara massa högar.

Funderar på att gå på affären och köpa en dricka också. Men då ska ja orka gå ut i mörkret. Är lite läskigt.

Nej nu ska sista blanketten skrivas ut!

Kommentarer
Postat av: M.

Ja men precis:)

annars brukar ju barngrejer ha en tendens att vara svinigt dyra!:P

2009-09-28 @ 06:14:23
URL: http://emanuelsmamma.blogg.se/
Postat av: M.

Ja men precis:)

annars brukar ju barngrejer ha en tendens att vara svinigt dyra!:P

2009-09-28 @ 06:14:36
URL: http://emanuelsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback