Massa besök idag.

Ja idag kommer vi ha massa besök här. Eller inte massa men i 2 omgångar=) Först kommer Elin runt 12=) Tänkte jag och thea ska baka någon god kaka *eller ta affären* Innan så vi har nå gott att fika. Sen kommer troligen stolen lät de som=) Hon höll på att tvätta den=) så har fixat så pengarna ligger framme. Känns bara så fel haha=)

Ja nu ska jag ta o vika massa tvätt i sovrummet på förmiddagen. Ska även försöka bege mej in i garderoberna på theas rum. Hon har en som är kaous med sina kläder i och en som typ är tom om jag mins rätt. tror det kan vara kartonger med theas urvuxna kläder där bara. så där ska det göras iordning. SÅ jag får in alla Lillkottens saker. Just nu har jag dom överallt undadgömt haha=) Vill ha allt på samma ställe men endå inte framme. Tror det blir bra=)

Just nu verkar det vara en tokig  bebis i magen. så mycket som jag känt nu på morgonen har jag nog aldrig känt samtidigt någon gång. Mysigt men läskigt.

Vid 16 idag kommer svärmor. Ska ätas surströmming här hemma=/ Tycker inte om det men de gör dom andra så då får ja stå ut haha=) Är alltid trevligt att träffa dom.

Nej nu har ja inte tid att ligga här längre. Vill göra någon nytta. Men ha en super lörda. Skriver garanterat mer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback