Nu blir det stänga av

Japp thomas ligger och fortsätter natta thea igen=/ hon vaknade upp och vill inte ha henne i sängen så då får han försöka få henne att  somna om på hennes på.

Nu blir det lyxfällan och sen sova. Ska försöka bli frisk. Mår verkligen inte bra=/ 

Sov gott alla=)

Imorgon hoppas jag att det blir en bra dag! lika lördagen verkar som det kanske inte blir nå skitbad. tycker inte om att folk kommer sista sekunden med saker dom vetat om ett tag. okej om man blir sjuk det är en sak. Själv åker jag även fast mina fogar är som dom ska och sen får vi se vad jag kommer kunna göra. för är ganska inställd på att inte göra något mer än bubbla=) Men vi får se vad som händer

Nej nu ska jag verkligen stänga ner fastade med S på msn haha=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback