Ny dag med massa att göra innan imorgon!

Ja så känns de nu. Är en dag med massor måsten och om och sånt. Åker på skolan imorgonbitti vid 8 tror jag. Då ska allt vara klart. Tänkte vara snäll med thomas och städa massor idag så han slipper städa, han har även matlådor i hela frysen så han behöver inte laga någon mat. Det enda han behöver göra är att vara med thea och diska haha=) Är jag för snäll eller kan ja inte släppa taget;)?

Nu sitter jag med sista studierna. Känns skönt att snart vara klar. Har 2 punkter kvar som ska göras idag sen är jag helt klar=) SÅ SKÖNT. Sa prec det till Linda varför tokpluggar man inte fom första veckorna utan sista veckorna? Ska bli ändring på det nästa gång hoppas jag=)

Denna gång kommer ja kunna blogga när jag är där uppe. För datorn ska med och dom säger att det finns internet på rummen=) ska bli kul att se om ja o Linda får dela rum eller inte. Det visar sig imorgon bitti.

Mina tankar snurrar och snurrar på min lilla bebis. Vet ju att hur det än blir kommer den få ett bra liv om vi går så långt. Måste ställa in mig på det=)

Vem är du där inne?







mamma kommer sakna dej skrotthea=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback