Oj inte ett enda Inlägg

Ja det var första gången på länge jag inte skrev något inlägg igår. Konstigt.

Igår hade ja fullt upp iallafal. Thea tog en skitnatt och var vaken runt 2 timmar mitt i natten=/ men upp halv 8 som vanligt och göra oss iordning. Gick upp till grannen straxs efter 9 och gjorde inköpslistan till tacosen ikväll. Sen gick jag bort till R. Köpta MASSA kläder till thea för lite och ingenting. 1 hel kasse + täckjacka byxor för 350 kr=) Billigt o bra.

sen vart det stan/birsta i för många timmar. Köpte overallen till thea endå, fixade en overall till bebis som ska lämnas tillbaka då jag fick ett super erbjudande på kvällen så har fått erbjudande om 2 andra riktigt billigt. så nu hoppas jag dom blir mina runt den 2=) Köpte även en tröja till thomas. När han frågar om en tröja så nekar man inte! Vart inte så mycket mer köpt. 2 bodysar till bebis men den ena ska lämnas tillbaka då linda fick mig att tänka på färgen haha=)

Jag är sån tänker inte på färgen handlar och sen åker ja tillbaka med det för jag ångrat mig och inser att det kommer jag inte andvända om det blir en pojke altenativt en tjej. Ja jag vet hur jag är.

Har börjat ta lite bilder och ska ta mer. Får inga bra bilder på Ul bilden=/ vet inte hur ja ska få in den här. Vill ju lägga in den. Men kommer bilder på inköpen senare=)

Nu blir de att visa thea lite kläder. Sen klä på sig och åka på affären och handla mat så man kan städa i lugn och ro sen=)

Skriver garanterat mer med bilder sen=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback