Plugg Plugg ja så ser mitt liv ut nu!

Ja så känns det nu. Pluggar och pluggar och pluggar. Har riktigt mycket som ska göras klart nu sista veckan. Nästa gång ska jag ta skiten direkt haha=) För då kommer det vara ännu mer då det är 2 månader istället för 1 haha=) Men nu börjar jag få in rutinen så då går de enklare haha=) Börjar få till hur jag ska göra, vilken tid jag orkar mest på dygnet och sånt.

Får se om det blir en pluggdag med linda idag. Det låter som så=) Det roliga är att vi borde inte få något gjort tycker man men vi får massa gjort haha=)

Nu börjar nerverna komma riktigt. Har svårt att tänka på något annat än UL imorgon. Längtar så grymt mycket. Men är en längtan blandad med rädlsa och oro. Ja det blir en nervös förmiddag imorgon. Varför kunde jag inte haft en tid 0800 på morgonen haha=) Då hade ja sluppit gå och varit nervös så länge haha=) Men som jag sa till Thomas. Är så otroligt glad och uppskattar verkligen den tiden så grymt mycket!

Skrot ska snart på dagis. Hon har tjatat sen i torsdags om dagis. Så vi får se hon lär bli överlycklig då jag berättar att hon ska dit haha=) Är så skönt att se att hon trivs. Är inte skrik och panik såfort vi lämnar henne vilket det var förut. Men nu när hon börjat här inser jag vilket skitdagis hon gick på förut. Nu ska dom bara ta theas Pottträning på allvar. Just nu gör dom inte det=/ Men vi får se=)

Nej nu ska ja nog ta och börja lägga upp dagen på ett bra sätt=) Så jag får något gjort och så mycket som möjligt gjort på dessa 5 timmar thea har dagis=)



Kommentarer
Postat av: Becca

Du får ringa mig efter Ul och berätta :D

2009-09-15 @ 09:33:50
URL: http://www.metrobloggen.se/beccis88

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback