Redan september.

Tiden springer iväg lite för fort för mig! Hänger inte med i månaderna. Känns som det var nyss vi hade massa kalas här hemma och endå var det länge sen.

Vi här hemma har redan börjat prata om hur vi ska göra med allt när Thomas fyller 30. Visst det är ett bra tag kvar. Men är några saker vi måste komma på. Som om han ens vill ha nå festligheter eller om vi åker på semester då. Men det är upp till honom.

Igår innan jag somnade kom jag på att vi har tvättstuga idag=/ Vi som skulle till Linda=/ Får se hur det blir med det.=/

Jag är inte ett dugg bättre i ryggen idag=/ brukar alltid vara helt bra till morognen dag efter. Säg inte att jag ska få samma problem som jag hade med Thea=/ då blir livet tufft.

Snart ska jag väcka upp min lilla skrot som ligger så sött och sover. =) Finns ingen vackrare syn än den jag har nu. Båda mina Älsklingar som ligger och sover. Thea har arben om Thomas=) Så sött

Nej nu ska ja ta och börja fixa iordning här hemma så man kan ta tag i denna dag. Kommer sitta framför denna dator ganska mycket konstant mellan 9-14. Har en hel del att göra redan nu. SÅ lika bra att starta direkt!

Kommentarer
Postat av: M.

Va jobbigt att du redan har ont i ryggen!

Jag fick värre ryggont andra gången än första..

Har du testat att ha ett bälte runt höften? De funkade inte så värst bra på mig men de kanske funkar för dig?

2009-09-01 @ 08:19:20
URL: http://emanuelsmamma.blogg.se/
Postat av: M.

Japp :) Fast bara 4 mil härifrån, till Ramsele :)

2009-09-01 @ 08:24:05
URL: http://emanuelsmamma.blogg.se/
Postat av: M.

Ja de ska bli roligt:) synd att man inte har nå sånna kassar då! :P

2009-09-01 @ 08:59:05
URL: http://emanuelsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback