RUL på onsdag=)

Idag svävar jag äntligen på moln=) Har fått en RUL tid hos L på onsdag=) Vilket betyder att thomas kan följa med=) Han får också se lillbebisen=) Hurra! Är så glad. Så nu hoppas vi bara allt ser bra ut. Ska ringa upp på sjukhuset och prata med dom nu  om min tid på måndag. Funderar nämligen starkt på att avboka den så någon som behöver den mer kan få den.

Igår var vi till mamma och pappa på dagen. Träffade farmor och sören som var där. Fick då en kniv efter farfar! Betyder så grymt mycket. farfar var nämligen knivmakare och hans knivar var man tvungen att förtjäna. Men nu får vi barnbarn som inte fått någon kniv en kniv. Är så glad och stolt. Är såna jaktkniv. ska ta kort sen=)

Sen kom grannen och åt surströmming och vi pratade massor. eller ja jag åt INTE surströmmingen men dom åt den=) Sen på kvällen började ja må pyton mitt huvud ville inte som jag trotts alvedon=/ Därav den lilla upptaderingen igår. Orkade verkligen inget alls.

Nu ligger skrot brevid mig här och ser på tv. Hon är så mysig=) Nåde den som förstör hennes morgonstund med disney=)

Idag ska ja försöka göra klart min sista svenska uppgift och även naturuppgiften. ska bli klar med allt som måste göras denna vecka så jag Bara kan ha matte och engelskan kvar sen=)

Nu vet ja inte vad ja vill ska skriva så därför kommer de lite bilder=)

Någon som känner sej manad att klippa detta hår;)?




Mammas skrutta=)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Farmors prinsessa.

På Lördag ses vi :-)

2009-09-14 @ 11:25:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback