Säng säng sova sova!

Ja så känner jag nu ligger här i soffan då jag skulle vara social ikväll och inte bara ligga inne i sovrummet. TOg med svenskaboken då ja tänkte göra sista svenska uppgiften. Men hur gick det? Inte öppnat denn och vi har suttit vid varsin dator! Ja så som våra kvällar brukar kunna bli!

Imorgon ska skruttan vara på dagis igen kl 08. Haha jag är trött då! då har ja satt i mitt "schema" att jag har fram till 9 på mej att stöka med det jag vill stöka med som kolla mailen, blogga bädda sängarna och plocka om det behövs. Sen ska det köras igång fram tilll lunch då ja får äta haha=) Annars orkar ja inte. sen fortsätta fram till en 14.30 då har ja en timme på mej att förbereda inför middagen innan skruttan ska hämtas 15.30

Tror det kommer bli riktigt bra dagar då thomas kommer försvinna runt halv 7 och komma hem runt halv 5 varje dag. Thea kommer ha dagis mellan 8-1530 alla dagar utom freda då hon får 8-14. Så då har jag dagarna till att hinna med min skola=) och det posetiva är att då hinner jag med engelska och svenska fram till januari=) jag är HELT säker. TÄnker ge mej fan på det så ska sätta mej imorgon och kolla hur mycket engelska ja behöver göra i veckan för att hinna=)

Nej nu kommer snart gubben hem med halstabletter hoppas jag så ska ja krypa ner och sova=) Lika bra så ja orkar med morgondagen=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback