Sjukgymnasten, stan och vara hemma

Ja dagen började med ett besök hos sjukgymnasten. Hon tyckte jag skulle komma dit 2 ggr i veckan för att få tens behandling. får se hur det blir eller om jag går och köper mej en egen såg att dom inte var så dyr. men får se.'

Sen lunchade jag och mamma på stan=) det var mysigt. Pratade och hade oss, träffade sen simone en snabbis och sen Linda. Handlade lite kläder till bebis. För första gången kändes det inte fel alls.

Sen fyndade jag min bärsele för 190 kr är så nöjd=) så nu ska den göras ren=)

Nu ligger jag i sängen och tror jag håller på att bli förkyld=/ FAn nu när vi ska ha barnvakt imorgon och åka på paradisbadet på lördag. Men är ja såhär lär inget av dom bli av. För tror inte Monica vill ha thea om ja är sjuk. och det förstår jag! så vi får se. Hoppas på det bästa.

NU måste ja fixa något att äta skriver säket mer sen ska försöka ta kort på kläderna också=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback