Skit Maskin!

Ja vi har konstaterat att vi kan ge upp på riktigt. Får inte igång den igen=/ Så det var bara ställa sig och tömma hela skitmaskinen och börja diska!! Tror inte jag har diskat sen i mitten på maj! Så nu Fan den som kommer hit och andvänder 8000 glas;) haha Märks inte att jag nyss kommer från disken va;)? Min rygg började strejka efter glasen. Men tog allt. Men fan för thomas om Han vägrar hjälpa mej i fortsättningen haha. Då får han med mig att göra haha.

Så absolut senast 3dje veckan i Januari blir det en ny skitmaskin! Tänker inte ge upp hoppet om att bilen blir billlig så vi kan köpa den redan denna månad men vill inte ta ut något.

Mina händer börjar göra sig mer och mer påmind=/ Har domningar och har haft det säkert 1 månad nu i dom 2 sista fingrarna på varje hand och enda till armbågen på undersidan. Inget jag lider av då jag är van förens NU haha. Gick inte att diska nå bra när man inte kände dom fingrarna kändes som jag tappade ALLT. Men inget gick sönder iallafall.

Nej nu ska jag fortsätta med skitstädningen. Brukar städa bäst när jag är iriterad och på skithumör! Skiter i den jävla ryggen som skriker också!!!

Theaskrot och mamma diskar




Thea är iallafall helt överlycklig att diskmaskinen är trasig





Tur det första lasset gick fort




Fick upp mina fina krokar iallafall!



Fy för att handdiska!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback