Söta Linda=)

Ja Linda är underbar. Hon tänker riktigt långt och igenomtänkande.

Idag ringde hon och sa att hon hade köpt en grej. For ut dit när vi hade varit på affären och köpt choklad och bananer. Thea tjatar om bananer så tänkte att det var lika bra att hon fick såna=) Så nu är hon nöjd=) Ja men nu till det fina paketet igen. Jag såg krabat påsen och förstod då nästan vad det var. Något jag kollat på länge men aldrig skulle köpt då jag inte tycker om att lägga pengar på mej själv haha.

Thea öppnade mitt fina blåa paket och i paketet låg det





En sån kula=) haha vet inte vad dom heter men dom ska hänga nere vid magen och pingla så ger det ett lugn till bebisen när man som mamma är stressad. Och hon tycker jag stressar väldigt ofta och mycket haha=) Vilket hon har helt rätt i. Stressar upp mej på småsaker som är onödigt.

Tack igen vännen!

Verkar som thea kanske är påväg att bli sjuk=/ Både Linda och Sara tyckte hon såg krasslig ut. men vi ser imorgon om det var hennes övertrötthet eller om hon är dålig=/ Ingen feber som är mer än hennen kvälls temperatur iallafall.

Nu ska ja återgå till idol=)

Kommentarer
Postat av: Linn

Änglapingla heter dem :)

2009-09-11 @ 12:55:34
URL: http://www.linnsann.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback