Städa städa

Ja så känns det just nu. städar städar och städar. Men finns blir det när man ser resultat! Sitter just nu med det sista påslakanet i knät som ska på sängen för att den sen ska vara klar=) Då ska äntligen dne sista tvätten vikas som jag har "glömt" nu i någon dag. Haha. Måste försöka få till detta kära rum nu Och då ska det bli helt klart. haha

Ska ut på ikea sen och leta en hylla svärmor gav mig det tipset! Så får vi in dvd över tvn på en hylla=)  Då jag älskar att se tv i sängnen.

Igår fick jag höra att Ungdomshemmet jag bodde på har stängt igen. Fick då för mig att börja leta lite av personalen. Hittade 2 direkt. Dom 2 som jag hade mest stunder  med som var både bra och dåliga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback