Thea är hemma=)

Nu är thea bus hemma=) sitter och funderar på vad man ska göra för middag då jag inte är upplagd för att göra något alls förutom att dra täcket över huvudet och lägga mej igen=/ Är inte min dag för 5 öre.

Håller på att ringer runt om bilen, har även pratat med pappa lite och fick veta att våra däck var bättre än vi trodde. Men att det är sommardäcken som måste bytas. Bra att man har en pappa med koll. Pratade även lite om inställningarna som ska göras och han tyckte som vi andvända bilen lite och avakta tills vinterdäcket kommer på för annars är risken STOR att vi får göra om allt då. Är bara abs som ska bytas nu på en gång. Och ska försöka få tag på den verkstan som thomas har pratat med. Kan inte han så blir det till att göra en koll på björneborgs och då kostar bara kollen 800=/ sen kostnader för att fixa den. Men det fixar vi.

har även börjat fundera lite på grejer vi behöver köpa till bebisen. Kommer inte på något alls haha. Är så tomt i mitt huvud just nu så mins inte ens vad jag behöver köpa. Men det visar sig. har ett tag på mig att fundera.

Satt och tänkte på december månad och vet prec hur den ska lösas nu. Kommer inte bli roligt men blir desto roligare i januari=) Får ju bara halva våran inkomst då.

Nu ska jag ta och tömma diskmaskinen och fylla den med ny disk. sen får man se om man beger sig in i frysen för att leta något att äta till middag. Glömde tvätttiden även idag så imorgon kväll är det tvättstuga på riktigt.

Snart v 17 vart tar tiden väge??



haha såhär fick vi lösa det för att kunna se på dvd i sovrummet haha=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback