Thea på dagis

Japp nu är skrutt på dagis igen=) Hon trivs som fisken i vattnet tror jag. Idag fick jag en sån lämning som jag ville ha. Haha. Vi klädde av oss och allt sen gick vi till en fröken. då bytte thea hand till hennes sa hejdå och att vi skulle vinka. gick och klädde på mej igen gick och vinkade i fönstret sen gick hon iväg glad=) Så vill jag ha varje dag! Men man kan inte få allt man vill haha=)

Nu sitter jag här i ensamheten igen=/ Börjar redan känna hur det är tråkigt att vara själv haha. Men ja vänjer mej=) Ganska skönt är det då jag är utvilad på eftermiddagen när jag hämtar skruttan=)

Idag ska den sista svenskan göras. finns inget annat som hägrar. För sa att de skulle vara klart på måndagar så jag har resten av veckan till allt annat. Haha=)

Nej nu hägrar en god frukost! Undra om ja har nå bröd hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback