Thomas kände bus igår=)

Ja jag har sista dagar tyckt att ja känner bus utanpå men varit osäker. och varenda gång thomas ska känna så slutar det. Men igår lyckades jag få till det. Bus var livig o hade träning tror ja. thomas satt dit sin hand o efter  bara nå sekunder kände vi det båda två=) Så nej jag hade inte inbillat mig haha=) Han fick känna 2 ggr sen somnade bus för det vart tvärlugnt.

Nu har ja lämnat skruttan på dagis. Hon vart ledsen men ja tror de gick bra! Längtar redan tills jag ska hämta henne. KOmmer nog kännas konstigt med dom "långa" dagarna hon fått. Men skönt att jag hinner med skolan på 100%

Nu ska jag ta och plugga lite. eller ja ja tänkte göra klart svenskan för denna vecka. Men skriver sen=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback