Tisdag morgon.

Ja vart inge mer skrivet igår. Åkte till Linda och duschade acke och thea. haha  mysigt såg dom ut att ha=) Sen for vi på affären och sen och åt pizza. RIKTIGT god pizza och billig var dom så nu  vet jag vart jag ska köpa pizzor=) Ringer man och åker sen är dom nog klara när man kommer dit=). Mums

Thea har blivit en vilde=/ inne i världens trotts så slutade med att vi åkte från linda mycket tidigare än vi tänkt igår då hon inte kunde vara snäll alls. Drog acke i svansen och allt=/ Stackarn.''

Efter ett bråk här hemma igår stängdes alla datorer av och jag gick och hyrde Män som hatar kvinnor. Konstig men bra film tyckte jag. Köpte chips och dricka till. Hade riktigt mysigt=) var bara vi i 2 timmar. Sånt behövs oftare.

Idag ska vi ha acke bus igen=) Sen ska vi tvätta mellan 13-16 så får se om de blir en tur till Linda efter det=) det brukar bli så=) Men vi ser=)

Nej nu ska ja hjälpa till lite här hemma=) Thea ska få på sig kläder och äta frukost innan hon ska gå till dagis=)

skriver snart igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback