Torsdag uppe i skogen

Ja idag är de torsdag igen. Byter vecka och är uppe i skogen=) Har konstant huvudvärk men tror det är luften. Det är för lite avgaser här uppe haha=)

Saknar mina 2 där hemma så otroligt mycket. Men det går bra endå! jag vet ju att dom har det super bra även utan mig. Även fast jag tror att mamma fattas där hemma;) Men T har blivit så huslig så det är ingen fara, ställer sej och diskar "frivilligt", städar massor, lagar mat. Ja allt de ja velat få in en rutin på från bådas sida i 3 år. Nu kommer det=) Hoppas bara de håller i sej från bådas sidor.

Idag ska thomas äntligen få ett svar! Få ett svar på om han får praktikplatsen. Men med våran otur så får han säkert inget svar endå idag. Men vi hoppas. Och hoppas dom säger JA. Haha tror det skulle vara en perfekt praktikplats där för Thomas.

Idag blir det plugga, plugga och plugga. Engelska hela förmiddagen då ja ska prata med läraren om min bok, sen är de linjetid och  till sist samhälle hela eftermiddagen. Imorgon har vi lite mer spridda ämnen.

Nej nu ska ja ta och göra mig iordning inför dagens bravader. byta strumpor och sånt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback