Trött trött

Ja så känns mitt huvud nu. Vill bara sova men har inte tid än  på ett bra tag! Nu ligger skrot och thomas och försöker somna i theas säng. Så då hinner jag troligen göra klart mitt matte test som ska skickas tillbaka imorgon till skolan. Men det blir inga problem=) sen ska ja börja på nästa test!

Måste försöka reda ut lite hur fort jag får jobba och inte. för vill jobba så fort i 2 ämnen att jag har största delen klar till jul. MEN vill inte förlora csn till våren för att jag läser för lite då. Men vi får se. Hoppas på att klara Engelskan bra iallafall.

Nu har jag fått det bekfrätat vad det är för något jag har sug efter!! Kinder äggs choklad. eller ja den heter nå sånt. Hoppas bara det slutar för det är inte nyttig! Den chokladen och apelsin jos! haha Ingen bra blandning.

Är så glad nu för thea har verkligen förstått det här med pottan/toaletten.=) Hon säger alltid till nu och kissar knappt i blöjan. Är när hon sover som det kan hända en olycka. Och det är inte så konstigt!

Nu ska ja räkna matte. Skriver nog sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback