Var det verkligen lördag igår?

Var det verkligen lördag igår? Jag brukar alltid ha mindre besökare på lördagar och söndagar men igår hade jag fler=) Roligt.

Nu sitter skruttan och sjunger till Phu på tvn. sen ska hon se på Mussesklubbhus. Sen Blir det duschen för oss alla=) Får se vad hon tycker om det idag. Är roligt på vardagarna för då har hon så brottom ut till Phu så hon duschar på max 30 sek haha=) Hon älskar vatten i vanliga fall. Men när inte tvn finns så kan hon duscha i timmar om hon får. Hoppas på att få badkar snart.

Nu verkar det ha börjat bli bestämt. Blir en "ny" vagn. Vi var igår ner och kollade på den vi har i förådet sen thea och det var som jag befarade=/ På sidan där den håller upp hela vagnen är sne=/ Tyckte jag såg det redan då vi tog ner den men ville inte se det=/  Så den blir det att åka iväg med till tippen eller något. Suffletten är inte heller bra men det visste jag.

Så nu blir det att börja kolla blocket. Vet precis vilken vagn jag vill ha. eller ja det finns 2. Och går jag ner till en 06, 07 kan jag få dom för 2000. bara att man får kolla så den verkligen är i bra skick vid stötdämparna och alla fästen. Men tror det kan ta ett tag att hitta då jag helst vill ha den svart/gråa. Men man får åka direkt man hittar någon även om det är redan om 2 veckor.

Nu ska jag mysa mera med mina Sötnosar. Ifall någon av dom är på bra humör, verkar inte så tyvärr.



Finns ingen sötare=)

Kommentarer
Postat av: Sassa & Seb

nej vad synd! Eran vagn som är så snygg! Synd.

2009-09-13 @ 11:08:08
URL: http://ourson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback