Vart tar tiden vägen?

Ja så känns det nu. Känns som det var igår jag var upp på skolan sist men det är drygt 3 veckor. ska upp på onsda igen. Då blir det 3 jobbiga dagar. Eller ja dom blir jobbiga då jag inte har skruttan med mej! Men har ju ett annat stöd! Haha Hoppas jag somnar lika tidigt som sist. Det var riktigt skönt att sova ut.

Imorgon har jag UL Igen=) Längtar efter att få se bebisen med bättre grejer så jag kan se den bättre än sist. MEn vet ju att allt är bra. Har försökt  få in bilderna på datorn från Ul i onsdags. Men dom som sett bilderna förstår nog att det är svårt så har gett upp. Ni får se bilder på månda=)

Undra om det är en Alvin eller Frida som gömmer sej i magen. Mina tankar går fram o tillbaka.=)

Undra vad man ska göra idag. Kanske ta och rensa klart dom sista klädhögarna så jag slipper dom. Men vi får se. vet 1 sak jag måste göra. Det är samhällen ska bli klar. För imorgon blir jag av med boken. Så annars står ja här utan haha=)

Satt just och funderade på vad som händer nu i veckan och insåg att jag har fullt upp!

Imorgon ska jag träffa L i stan tidigt så ska vi sitta på bibblan och försöka bli klar med lite grejer. 1400 är det sjukhuset och sen hem och fixa midda o allt.

Tisda: Börja packa ihop allt jag ska ha med mig upp och tvätta. Ska även ha en mysdag med thea. När hon är på dagis på blir det att bli klar med lite mer grejer. Ska ju som sagt vara klar på onsda.

Onsda morgon far jag upp till Hola igen kommer hem sent på freda kväll. Eller ja beror på vad man menar med sent.

Sen lörda o sönda har vi inget inplanerat och känns som det är lika bra då ja inte vet hur min kropp kommer må efter 3 dagar där uppe. Sen lär ja vilja mysa massor med skrot=) Funderar på om man ska hitta på nå bara ja, thomas och thea någon av dagarna=)

Nej nu ska ja äta frukost och sen blir det samhälle för fulla muggar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback