Fredagen den 9de April 2010

Ja idag har de bara kommit skitsaker hela dagen!! Less.

Bärjade imorse med att jag fick veta att min utbildning troligen skiter sig. han ja pratade med imorse sa att han tyckte ja skulle skriva om min ansökan då jag måste övertyga kommunen om att jag ska gå denna. Måste berätta och skriva varför. för det är inte ofta dom beviljar det då samma utbildning finns här i stan fast inte på distans. MEn jag ska kämpa och försöka!

Sedan fick vi veta att FK strular igen. Ligger ett papper hos dom som ska skannas in och ahr legat där sedan 1 april. suck. det värsta är inte att pengarna inte kommer i tid utan att besluten till akassan kommer dröja och då dröjer akassan ännu mera. suck. Så less på dom nu.

Vardagsrummet är underbart i mina ögon nu=) Är så glad=) akvariumet är bora och alla skitsaker. Kommer bli riktigt lätt att hålla det snyggt här inne nu=)

Om 30 min ska vi åka till jessica med familj och fika=) bjöd nästan in oss själva. fast bara nästan hahaha=)

haft linda här på kladdkaka idag. simone och andres kom  sedan och åt paj och jag har städat massor=) Känns så skönt=)

Nej nu ska ja försöka väcka min dotter som är omöjlig att hålla vaken

Kommentarer
Postat av: Sara med familj

Kommer bli spännande och se hur det blivit :D kommer snart och "inspekterar"



Kram gumman!

2010-04-09 @ 18:35:40
URL: http://ourson.blogg.se/
Postat av: Sanna

Jo, vi har en Baby Relax... Helt kanon enligt mig!

2010-04-09 @ 19:41:48
URL: http://metrobloggen.se/snowsrauser

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback