Lördagen den 17 April 2010

Ska passa på att snabbupptadera  innan vi far iväg=)

Imorse snöade det=/ Inte roligt. NU skiner solen igen från en klarblå himmel=)

Förmiddagen har gått åt till att packa och tokleta en bikini. Hittade 2 tillslut=) Vart så les på att måsta packa i väskor så packade i ikeakassar=) 1 med theas sängkläder och en med allt vårat=)

Idag far vi upp till Elin och Anders och Lilla Harry eller ja lilla och lilla han blir 2 haha=) Noel ska få träffa sin gudmor igen=)

Karlarna ska laga bilen och jag hoppas det inte kommer upp nå mer saker som är fel på den=/ Men det visar sig när dom står där.  Man kan alltid hoppas dom slipper byta skivor men tror inte det.

Är så taggad inför mitt "nya" liv. Äntligen mår jag så bra i mig själv och runtomkring att jag har ork att ta tag i det! Måste ner itid! Vägrar fortsätta klättra uppåt.

Längtar Massor till på Onsdag=) Då blir det klippning ocg färgning av håret=) Då kanske man kan få känna sig lite fin igen=) Då det vart så billig så unnar ja mej båda. Är under halva priset mot överallt annars jag hittat=) Ska se om ja vågar ta förebilder. Men efterbilder kommer iallafall=)

Noel har nu börjat prata! Hela ramsor har han sagt idag=) det är så gulligt! Äntligen kom det=) Riktigt stabil har han blivit också=)

Bjuder på en bild på dom små innan vi ska klä på oss och åka blir inge upptaderat förens imorgon när vi kommer hem igen=)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback