min duktiga älskling=)

sedan oktober har min älskling lyckats gå ner 8 kilo utan att göra något haha. Han har varit på praktik och rört sig, ätit regelbundet pga den men fortfarande ätit massa sötsaker och dricka och sånt! Der gjorde att jag blir ännu mera sugen=)

From månda börjar min resa på riktigt promenader, regelbunden mat och mindre sötsaker. Ska lyckats. har satt 2 mål och första målet är 8 kilo när jag väl klarat det är det 5 kvar. Det ska gå!

Nu när vi har lagt om Theas kost så har även jag börjat äta bättre och mer regelbundet. Vilket är super bra. Nu ska ja bara börja äta rätt mängd och röra på mig massor=) Gym är inget för mej så det får man göra någon annan gång=)

Är så glad att Thomas lyckats=) gubbmagen han började få finns inte längre. =) Han fick bort den innan 30;) haha

Nej nu ska vi köpa glass hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback