Mysdag=)

Ja jag och simone åkte och köpte bromsar imorse Super tack=) Handlade även det första tills thomas fyller. Som chips, såser, kryddor och dricka som dom hade super billigt.

sedan myste vi på hemma=) Sov gjorde jag en stund också haha=)

Sedan vart det middag hos simone och andreas=) Tacos=) riktigt gott.=)

Åkte hem och nattade thea. Noel var på jätte bra humör satt och skrattade och pratade med mamma=) Var så kul att se lillfisen=) drog ut lite på nattningen då vi hade det så mysigt=)

Idag har vi även postat inbjudningskorten haha. Thea klistrade på alla frimärken och ja jag är glad att dom kommer fram även om dom inte sitter i hörnet haha=) 30 inbjudningar är nu utskickade=) Så nu ska listan sättas upp i köket ifall några kommer vilket ja hoppas.

Imorgon åker vi till Elin Anders och Harry=) Anders och Thomas ska fixa våra bromsar så vi kan köra bil igen. Och Elin ska introdusera mej in i hennes sätt att gå ner i vikt=) Kommer ge det en riktig chans Har fått sånt sug nu. Lika bra att ta tag i det innan det blir för tufft.

Rybak är en riktigt bra sångare! Och charmen har han=)

Är så glad! Svävar på moln. Livet känns lätt och jag njuter av varje dag! Såhär ska det kännas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback