onsdagen den 21 april 2010

insåg att snart är maj här=) Härlig månad=)

Idag är ja gråhårig. Lite hastigt så vart det frissan. drygt 5 timmar i stolen med klippning, färgning och slingning. Vart riktigt nojd. Kommer hem och thomas säger att detär grått.. Jaha duschade som ja fick tipset om och sedan ringde ja in. Ska få komma tillbaka till veckan och fixa det tydligen.

Har fullt upp och ingen motivation på dagarna till detta. Har kommit massa saker nu=/

Thea ska få en remiss till barnmottagningen för hon har en bakterie som växer fel och som gror mera på den antibiotikan hon fick sist=/

Noel ska dit pga hans storlek på huvudet. Samt kolla upp varför han  låter som han gör. Men det är de jag som kommer begära att dom kollar när vi ändå är där.

Men nu är ja fin i håret=) Mitt nya liv är igångdraget och jag l'ngtar bara till vågen på måndag för att se resultatet och bli ännu mer peppad!Jag ska klara detta och så enkelt är det! Ska nå mitt mål=)

idag ska ja på mamma fika. Verkar bli 8 mammor med barn haha=) Det ni=)

Igår köpte vi skor, svarta till mej, lila till thea *suck* och ett par svarta gummistövlar med blommor på till skruttan. Nu har hon massa skor!

Köpte även en jacka.. Har inte bestämt mej om ja ska ha kvar den än.

Just ja thea fick också en jacka=) En soft shell *stavning?* En brun med rosa detaljer. Riktigt snygg. Iförrgår fick även noel en vår/höst jacka=) En rutig=)

Är så glad över livet och allt jag har även fast luften gick ur mig igår=/

Nej duscha borde ja göra=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback