sitter och går tillbaka

Mitt i allt jehovas så sitter ja och går tillbaka och läser sista månaderna. Insåg då att 3 st hade rätt om datumet noel skulle komma=) Dom var:

Simone: kvällen den 29de Januari
Ebbabebis: Den 29 januari
Svärmor: kvällen/natten den 29de januari

Sedan att han inte kom på kvällen eller på natten utan kl 14.39 på dagen är en annan femma=)

Imorgon är det bvc=) Får se om lilleman vuxit nå mer. men det tror jag. jag gissar att han väger typ 5800 nu. S däremot tror han väger 6-6,5 som de låter haha=) Men vi får se=)

Tänk att det är 9.5 vecka sedan han tog världen med storm! det är 2 år och 10 månader sedan thea tog världen med storm! Vart tar tiden vägen?!

Jag trivs med mitt liv. Ingen kan ändra på det. Fredagen fick mig att vakna upp och inse att det är inte vi som missar något utan hon. Och väljer hon att hon inte kan acceptera dom valen jag gjort så är det upp till henne. Jag är så glad att jag gjorde valet jag gjorde för 3.5 år sedan eller ja snart 4 år sedan!

Nej nu ska ja läsa sista papperen som ja skrivit ut. Sedan  blir det sängen och sova. Måste få in korten hit också så ni får se mina stora älsklingar=)

Kommentarer
Postat av: svärmor

Jag är oxå glad för dina val..

Och som du säger.

Hon är den STORA förloraren...

Synd hon inte fattar det

2010-04-06 @ 06:34:12
Postat av: Mia

Oj, min lilla tjockis vägde 5900 redan när vi var på sjukhuset. En liten sumo har jag. hihi...

Vi ska väga på torsdag.



Ja, tänkt att det är snart tre år sedan våra första små kikade fram. :-)

2010-04-06 @ 10:56:30
URL: http://woodland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback