Söndagen den 4 april 2010

jag satt imorse och funderade på vad det var för konstig smärta jag hade i magen. Tog ett tag innan ja koplade. MENSVÄRK=/ Det är verkligen en smärta ja inte klarar av blir helt sängliggandes=/ Hoppas alvedonen tar nu har inte ipren hemma. Men ja det är bara börja vänja sig 1 gång i månaden ska det komma!

Natten var inget att klaga på=) Noel somnade 19.30 och thea 20.30 Noel vaknade 23 och åt sedan åt han antingen 1 eller 5. beror på vem ni frågar=) och sedan pigg 6=) Thea kom iin 8 imorse och skulle mysa med mamma=)

Idag börjar mina skitdagar. Kommer ha 10 skitdagar då jag kommer plugga dygnets alla timmar nästan. Tyvärr får det bli så men har en helt underbar man som gör det möjligt! Tror vi båda kommer däcka gott på kvällarna haha=)

Nej bara rycka tag. ska se till att göra ett ämne i taget så jag bara har skit religionen kvar på slutet=)


Kommentarer
Postat av: Mia

JAg fick lära mig av skolsköterskan att man ska ta en alvedon och en ipren för bästa verkan.

Hoppas det ger med sig snabbt.

KRam

2010-04-04 @ 10:22:57
URL: http://woodland.blogg.se/
Postat av: Mia

Jag måste fråga dig...

ÄR det en sån här bräda du köpt?

http://www.blocket.se/uppsala/BRIO_Stabrada_26618849.htm?ca=4&w=3

OCh om... hur har du satt fast den i vagnen?

Jag har testat med nya brädan, och det går, men inte bra. Man måste haka på den i stången i varukorgen.

Har även testat en BuggyBoard, vilket är hur smidigt som helst.

Men på nåt underligt vis vill jag ändå ha en brio bräda. Kalla min knäpp! haha...

2010-04-04 @ 18:56:46
URL: http://woodland.blogg.se/
Postat av: Mia

haha... de hade precis sålt den. Så annonsen var borttagen. Jaja...

Men då är det nog en sån som vi tror att det är.

Jag kommer nog att välja buggyboarden ändå.

Vi fick låna hem både en brio och en sån nu. Och buggy är jätte lätt att ta av och på.

2010-04-04 @ 20:20:54
URL: http://woodland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback