Torsdagen den 22 april 2010

ny dag nya tag. Idag ska det handlas! Lite mer tills thomas fyller samt fylla upp frys och kyl lite=)

Har bestämt mig för att jag intekommer skriva något om det som händer med remisserna och allt sånt här i bloggen. Har däremot startat en  lösenordsskyddad blogg för dom närmsta och dom som vill ha som jag godkänner. Då det är många som inte kan acceptera mina val och tankar så tänker ja sluta skriva dom här. Så känner du att du vill ha den och att du kan vara en av dom som får det så skriv en komentar med mailadress.


Igår var det en rolig kväll haha jag somnade i sängen thomas hos thea och den var obäddad så 1 inatt då ja och thomas vaknade så fick vi bädda säng haha=) men det gick det också!¨'

igår på dagis så fick vi jätte mycket beröm för thea=) att hon är en super bra kompis och att hon tar hand om alla. De tyckte hon blivit så mycket starkare i sig själv sedan hon blev storasyster=) Är så kul att höra=)

Nej nu ska noel ha mat och thea frujost=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback