Torsdagen den 29 April 2010

Idag blir Noel 3 månader! 3 Hela månader har gått! Tiden går för fort!

Skulle ta spruta på lilleman idag men vart ingen. Blir till veckan istället.

Känns som jag inte har något att blogga om längre, lusten finns men vad ska jag skriva om? Det mesta om barnen har jag flyttat och det är ju dom som tar upp vardagen!

Var på stan med svärmor idag. hittade skor åt barnen och hon handlade skor och bikini. åt jätte god mat som hon bjöd på=) Mums!

Insåg att om 1 vecka ska vi fira gubben. Ska bli så skönt att bli av med alla tacos grejer som ligger i påsar i köket. Vet inte vart jag ska lägga det annars. står 4 flak dricka också. Dock måste ja köpa lite ramlösa och några stora ifall att samt light. Så lär sluta med massa över.

Längtar tills det är över. Då är det det kära dopet kvar. Står fortfarande i valet och kvalet om ja ska göra egna tårtor eller inte alltså smörgåstårtor. har ju skolan 3-4 och dopet är 5de så frågan är om ja hinner.

Imorgon far vi till sulå igen=) fira sista där så måste iväg o köpa några öl till thomas.

Nej nu blir det STOR STÄDNING med stora bokstäver. ger mej inte förens det skiner i varje vrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback