torsdagen den 8 april 2010

HURRA!! Min fördjupning är nu klar så nu ska den bara skickas in. Känns helt underbart=) Allt slit och nu är den klar=) Nu har ja 2 grejer kvar på min lista sedan kan jag pusta ut tills vi åker upp=)

Idag for vi iväg till apoteket. insåg att man får coop rabatt där haha. Något bra med uppdelningen. Nu ska thea äta sitt i 3 dagar bara konstigt nog och jag har hämtat ut mina plåster. Så nu är man snart säker igen=)

Thea fick även åka och köpa ett puzzel idag för sina pengar. Hon har varit så duktig nu både igår och imorse och tog hennes tabletter i sylt. hon som inte gillar bara sylt så mycket.  Hon var så stolt men tycker synd om hon på barnenshus då hon fick räkna alla theas småpengar 188 kr i enkronor, femmor och tior haha. Nu börjar sparandet om igen=) Hon får nämligen våra småpengar.

Middagsplanerna står still. skulle behöva åka och handla lite. Men orken finns inte riktigt. tror ja skickar thomas imorgon direkt efter mötet i stan. för då har han lite tid att fördriva fram till kl 10.

Noels kontonummer ä nu fixade=) skönt.=)

Nej nu ska ja ta och städa upp i vardagsrummet så jag kan ta ett riktigt kort på hur det ser ut här inne. Är SÅ nöjd med soffan=) Trivs så bra i vårat rum nu. nu är det bara bordet som ska bytas ut men det tar ja när ja springer på något bra.

Nej nu ska thomas få ringa prio 1 och se om dom vill ha ett komplett akvarium eller om det inte är något som intresserad dom=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback